Friday, July 20, 2012

Ramadhan Kembali ♥

Assalamualaikum!




Diam tak diam, pejam celik pejam celik, Ramadhan dah pun kembali..... Rasa macam baruuuuuu je Rayaaaaaa... Muahahahahaa. OkayyOkayy..

Waktu bulan Ramadhan ni lah, semua Syaitan-Syaitan diikat, tertutupnya pintu Neraka, dan dibuka seluas-luasnya pintu Syurga ;) **Harap tak kalah dengan nafsu sendiri!

Jadi, Ahmooyy harap sangat Ahmooyy tak mensia-siakan waktu ini! Ramai jugak yang mengambil kesempatan dalam bulan ni untuk kurangkan berat badan. Termasuklah Ahmooyy sekali. KuiiKuii.. Gemok dah dok kat umah 3 bulan........... Kalau tak diet time bulan Ramadhan ni, dah sah-sah balik Kuantan nanti jadi gedempol tak ketahuan hala -_-

Ye, ada jugak yang berazam nak berpuasa penuh.... Ahmooyy????? Err~~ Memang tak lah kan nak berazam macam tu........ Tiap-tiap tahun dah berazam macam tu. Takpernah lepas! Biasa lah,,, perempuannnn :'O

Ahmooyy harap korang tenang menjalani ibadah puasa tahun nie :) Perbanyakkan bersedekah.. **Nanti dapat banyak Pahala! 


Jangan lupa terawih tauuuuu ^_^


Niat puasa sebulan :



Ertinya : Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Ta’ala.

6 comments:

bang opick said...

amin ya Allah semoga puasku karena hanya untukmu

Ahmooyy Chantekk said...

@bang opick :: Amin :)

Hanif Idrus said...

Rsmadhan hari pertama..jom kita brrlumba seterusnya...perbanyak ibadah

Ahmooyy Chantekk said...

@Hanif Idrus Untuk Ramadha hari pertama, Alhamdulillah :) Harap sempat lagi untuk berlumba dapatkan pahala yang lagi banyak ;)

kechixx hussain said...

salam ramadhan dan selamat hari raya...heehheeh;)

Ahmooyy Chantekk said...

@kechixx hussain:: Salam Ramadhan jugak untuk awak :) wahhwahh.. tak sabar nak raya nampakk >.< hahahaa..

 
Full Edit by CayunkSheera Other: ,