Tuesday, July 3, 2012

Makluman

Assalamualaikum !



OkayyOkayy, kepada semua Ahmooyy dah buat blog baru. Ini adalah kerana, blog yang lama, ahmooyymunchett.b.c, telah pun di delete. Lama dah Ahmooyy delete. Tak tahu lah kenapa terasa macam nak delete. Hurmm, so, terpaksa lah buat blog baru, sebab perasaan nak menaip tu kuat sangat ! -.-'

HarrHarrHarr. Baiklah, diharapkan penulisan Ahmooyy kali ni menjadi cara penulisan yang agak matang, dan bukan kearah kebudak-budakkan. Harap-harap macam tu lah ye.. Ahmooyy berharap sangat, korang boleh terima jugak cara penyampaian Ahmooyy nanti ye .. >.<

InsyaAllah, lepas nie Ahmooyy akan memulakan BW kat blog-blog korang.. **kena rajin nak promote blog sendiri kannn**  

4 comments:

nana kamarul said...

All the best with this new blog :D

Siti Aniza said...

kenapa delete.. sayang jee

Ahmooyy Chantekk said...

@nana kamarul TerimaKasih Nana :)

Ahmooyy Chantekk said...

@Siti Aniza Aloo , itulah pasal .. Bila dah delete baru nak nyesal .. SobbSObb Y_Y

 
Full Edit by CayunkSheera Other: ,