Sunday, July 22, 2012

Natural Beauty Contest II - Abg Stalker

Assalamualaikum!





Klik-klik Banner ! 


Di hari Ahad yang hening nie, Ahmooyy nak merajinkan diri join contest lah pulakk..... Harrharr. Daripada blog terbiar je takde entry, baik korang semua pun sama-sama ikut Ahmooyy join contest nie. KuiiKuiii..

OkayyOkayy.. Syarat penyertaan dia sangat mudah, dan senang! Tak percaya? Tenok Tengok nie.

Syarat-syarat :
1. Terbuka semua BLOGGER lelaki dan perempuan duk dalam Malaysia SAHAJA.
2. DILARANG pamer gambar tak senonoh




HikkHikk.. Senang kan? So, apa lagi? Mohh le join ramai-ramai :) Ahmooyy nak pertaruhkan gambar Ahmooyy yang ini !!











KATEGORI 1




Sorrylah, First time tepek gambar besar-besar. Hahahahah!

 SILALAH KOMEN ;)




Tag kat mereka yang oshem nie :)   XOXO , XOXO

Tarikh Tamat : 26 Julai 2012


p/s :: Selamat Berpuasa 

5 comments:

gigiAriEma said...

ahmoyy comeyy gud lux yee dear.! :)

Ahmooyy Chantekk said...

@gigiAriEma :: TerimaKasih banyak-banyak Cik Gigi ;)

♥Farhana♥ said...

anda menjadi mangsa tag saya untuk entry kali nie ! hahaha :)


http://duniahatisaya.blogspot.com/2012/07/abang-stalker-contest-natural-beauty-ii.html

P#eoniX said...

gud luck!!!!huhuhhh!!!!

Hanif said...

Ada masa saya join..tgh join segmen lain..heheheh

 
Full Edit by CayunkSheera Other: ,