Friday, August 24, 2012

Fuhhhhh~~

Assalamualaikum!

Beraya dengan penuh semangat. Sampaikan terlupa diri ada blog. KuiiKuii. AmpunnAmpun. Dah lama sangat biarkan blog nie bersawang. Ouh. Dihari Raya yang Mulia nie, Ahmooyy nak ambil sikit kesempatan untuk ucapkan, Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa umatt Islam ;)

Ahmooyy minta maaf, minta ampun, kalau-kalau sepanjang Ahmooyy menulis blog ini, ada menguris hati dan perasaan anda semuaa tanpa Ahmooyy sedari, Ahmooyy minta maaf banyak-banyak.. Itu semua mungkin diluar kesedaran Ahmooyy. SobbSobb Y_Y

Raya tahun nie, biasa-biasa je. Memandangkan Ahmoyy dah pun berumur 20-an , maka secara automatiknya, pakcik dan makcik pun macam serba-salah nak bagi duit raya kat diri ini.  -_- Sedih! Takpe-takpe. Kalau orang tak tahu Ahmooyy umur berapa, dorang mesti kasi. **Mengharap nieeeee!


Ouh.. Rendangnya sayaaaa -,-

OkayyOkayy. Ahmooyy sebenarnya nak bagi tahu, giveaway yang selama ini Ahmooyy war-warkan itu, dah pun dapat pemenangnya!! Yang mana? Dah lupa? Aduhh. Tu lah. Banyak sangat makan ketupat ngan rendang + kuah kacang, habis semua lupa. Muaahahaha.. OkayyOkayy. Meyh nak ingatkan balik. KLIK KAT SINI LAJU-LAJU.

Dah ingat? Wahh-wahh. Anda salah seorang pemenangnya? SERONOKNYAAAAA! Tahniah yeee.. Dah boleh dah tebus hadiahnya. Macam mana? Ikut je arahan yang telah ditulis itu ye.. ;)

Ust Don pun dah selamat bernikah. Jadi, dikesempatan ini, Ahmooyy nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Ust Don dah Isteri, serta kepada semua yang telah selamat melangsungkan pernikahan, tak kira dimana pun anda beradaa. Semoga Bahagia Hingga ke Akhir Hayat 





P/S :: Silalah datang beraya ke rumah yee. Kuih raya banyak lagi nieee :'D

4 comments:

Hanif Idrus said...

Senyum simpul Ustaz Don...ehhehe

Aida Azryn said...

selamat hari raya! ;)

Ahmooyy Chantekk said...

@Hanif Idrus Haha. Mestilah. Raja Sehari tuuuuu :)

Ahmooyy Chantekk said...

@Aida Azryn Selamat Hari Raya to you tooo.. Maaf Zahir Batin ;)

 
Full Edit by CayunkSheera Other: ,