Thursday, May 22, 2014

G-Day

Assalamualaikum!

First of all, bersyukur sangat-sangat sebab aku dah officially graduate! Aceceh. Kemahin kannn. Of course la bersyukur sangat-sangat. Sebab, nak dekat setahun jugak lah tunggu masa nak konvo nya tu. Hmm.


 
Alhamdulillah. At last! Sehari sebelum konvo jalan-jalan Teluk Cempedak. Apa lagi yang ada kat situ, melain kan TC. HAHAHA. Selfiee kemahin semuaaa.


Yang aku terkilan, sebab takdapat nak bergambar sakan dnegan member2 lain. Yelah, semuanya dok kalut dengan family masing2. Dengan punya lah ramai manusia kat situ. Masa tulah, maknya hilang, ayahnya entah kemana. Semuanya busy mencari family memasing. Termasuklah aku. Padahal mak abahnya tengah syok dok makan-makan. Haish. So, hasrat untuk bergambar, terkubur macam tu je. :'(




Jangan tanya kenapa aku takde bunga sejambak dua.  Dapat sekuntum pun nasib baik je.

So, sekarang ni aku memang tak tahu nak buat ape dekat rumah. Nak kerja, tapi takdapat apa2 panggilan lagi. Kalau ikut kan aku, aku pergi je mall mana2 yang dekat kat sini, mintak kerja, jadi promoter. Tapi mak pulak macam2 alasan dia. 

Yang membuatkan aku lagi tension tahap nak tonggeng2, dimana mak ayah aku menghalang niat aku yang suci murni nak sambung belajar ni. Perghh! Tahu tak rasa dia macam mana? Macam ni. $##%^&&^$##@%!!
Seriously aku tak sangka. Aku ingatkan, dapat la dorang punya support, tapi TAK. Tapi, takdelah dorang tunjukkan sangat yang dorang menghalang. Tapi, mak aku buat cara halus. Nyampahhhhhhhhhh!

Please somebody bagi nasihat yang positif. Takboleh nak fikir dah ni. Hmm. Hmm.

Bye.
 
Full Edit by CayunkSheera Other: ,